Friday 11 January 2013

Bebas ?!

Hai dan assalamualaikum semua. .
Akhirnya! Saya dah bebas dari belengu peperiksaan akhir. .
Wehee~ ~ ~ ~!
Bertarikh 10 Januari 2013, jam 9.30 malam, tamatlah kertas terakhir peperiksaan. .
Baru lah boleh sambut new year kan ?
Hihi~
Selamat tahun baru semua. . !
Terlambat? Takpe kan ?
XD
Oh ya. .
Ada dua perkara nak diceritakan kat entri kali ni. .
1. STALKER.
2. KEJADIAN
Haaaa~ !
Dua-dua memberi tanda tanya kan ?
*kalau tak, cepat letak. . !*
Nak cerita pasal stalker dulu. .
Haaa, bagi yang selalu baca blog saya ni, mesti la tahu apa kata alu-aluannya kan ?
HAHA!
Tapi tak sangka lah sampai ada yang nak stalk gila-gila sampai buat assumption bukan-bukan. .
Tension kita dibuatnya. .
Terus hilang mood nak study semalam tau. .
=(
Dan harini pula, satu kejadian yang tak terduga berlaku. .
Jatuh tangga. .
Okay, malas nak cerita detai sebab takut orang ingat saya mengada-ngada. .
Saya jatuh tangga sebelum jawab exam. .
Oh, perasaan itu,. .
Tapi Allah bagi kekuatan kat saya dengan tunjukkan ada orang lain yang lebih teruk keadaan kakinya yang sama-sama nak ambil exam time tu. .
Saya bersyukur. .
Dan bersyukur lagi kerana dikurniakan kawan-kawan yang baik. .
Walaupun berbeza agama dan bangsa, atas nama kawan, dia tolong saya. .
Saya terharu sangat! ! ! !
Sampai nak nangis dah ni. .
Setiap perjalanan, kalau terlampau mudah dilalui, mungkin ia juga akan terlalu mudah untuk dilupai. .
Sebab tu perlunya ada kejadian-kejadian sebegini untuk membuat kita lebih celik mata dengan dunia sekarang. .
Sem ni mengajar saya sangat banyak benda. .
Okay lah, sampai sini dulu. .
Wassalam. . .~

*Not everyone can look through the pain behind a smile*



No comments:

Post a Comment