Saturday 4 August 2012

Genap 19 Tahun . .~^^

First of all, assalamualaikum semua. .
Dan alhamdulillah saya ucapkan kerana saya masih lagi bernafas hari ni dan dapat lagi merasai sambutan birthday ke-19 semalam.
Ya, kini saya dah genap 19 tahun. .
Kata orang, ni tahun terakhir untuk remaja . .
Betul ke ?
HAHA !
XD
So, entry kali ni for sure lah akan menceritakan pengalaman dan event yang terjadi sepanjang birthday saya dan yang sewaktu dengannya. .
Walaupun saya akui sekarang ni saya rasa amat penat dan malas nak update blog. .
Tapi, dah janji punya pasal. .
So, haruslah tunaikan. .
:)
Jadi, saya di sini nak start cerita dari 1/8 punya story. .
Hari tu, tak tahu lah kenapa saya moody sangat. .
Dan ditambah lagi dengan adik yang cari pasal dengan saya. . .
Dengan ayah and ibu. . . .
Tak tahu lah kenapa semua mesti jadi time tu. .
Sebab tu lah sesiapa yang follow twitter saya boleh tahu saya dalam keadaan yang tak stabil. .
Ada jugak yang risau. .
Hal ni dah menyebabkan celebration haritu tak berapa meriah. .
Dah lah ibu masak sedap time tu, Western food wooo ~ !
Last-last cari makan jugak tengah-tengah malam sambil online. .
HAHA !
Seperti biasanya, saya akan catat berapa ramai yang wish time birthday saya. .
Tapi malangnya, setelah kira sampai 100++ , kertas itu hilang. .
So saya dah fed-up dan give-up dan membuatkan saya tak kisah lagi. .
Ngeee ~ !
So, begitulah berlalu celebration with my family. . ~
Now, move on to my real birthday date, 2/8. .
Hari ni pulak, saya sangat happy. . .
Sebab ramai yang wish. .
Walaupun tak dapat pape hadiah, saya jenis tak kisah pun actually. . ^^
So, on that day saya dapat dua cake !
Yeay me ~ !
Ni cake yang first ~ ~ ~^^

So how ?
Nampak menyelerakan tak ?
Thanks to dia yang belikan kek ni okay ?
And ada satu video dengan kek ni actually. .
Tapi rasa macam nak simpan je lah. . ~^^
Saya sangat menghargai oemberian kek ni. .
Terima kasih ya ?
^__^
Seperti yang saya dah mention tadi, dapat 2 cake !
Ni dia kek yang kedua !

Nampak lagi menarik kan ?
Yang ni pulak dari lady boss saya !
Ouh !
Untungnya saya dapat lady boss yang baik ~ !
^__^
Tapi bukan khas untuk saya je. .
Tapi untuk di celebrate bersama birthday girl kedua , Yani ~ ^^
Ini lah kami. . ^^

Sweet kan kami. . . ?
Ya, kami lah birthday girl yang diraikan malam tu. .
Walaupun tak dapat apa-apa hadiah, kenangan yang saya dapat ni pun dah cukup rasanya. . ~^^
Terima kasih kepada semua yang wish sebab bagi saya, anda dah bagi saya kenangan terindah ~^^
Dan inilah kami berempat. . ~ !
^__^

Jadi dah berlalu lah cerita semalam. .
Beralih ke hari ini. .
3/8 pulak. .
Pagi tadi kelam kabut uruskan hal bank . .
Then pergi maybank untuk sspn setelah terlepas dari kesekan membeli no pin di bsn. . .
Nasib baik kat maybank tak tunngu lama. .
Dapat pulak di layan oleh pegawai bank yang kacak lagi bergaya. .
Bertambah lebar senyuman saya ni ..^^
Namanya Adi Nubli. .
Ya, unik. . ~^^
Datang-datang je dia kata, " Assalamualaikum awak ."
Then dia sangat peramah dan tanya " Eh, semalam birthday ea ?" . .
Dia sangat comel !
Peramah bertanya lagi. .
Tapi saya malu la !
HAHA !
='P
Cukup lah kot sampai sini je. .
Eh, ada lagi. .
Nak bagitahu yang hari ni saya pergi kerja naik motor sendiri. .
Ayah tak hantar pun. .
Dan balik bersendirian pada jam 10 malam amat menggerunkan okay ?
Nasib baik bulan puasa . .
HAHA !
Okay, dah cukup. .
Oleh itu, sekian sampai di sini. .
Wassalam. . ~ !

*Gambar tadi*

No comments:

Post a Comment