Monday 27 August 2012

Itu Ini Masa Cuti . . .

Assalamualaikum dan hai semua. .
^___^
Macam mana raya korang ?
Masih beraya lagi. . ?
Wah, galaknya beraya. . 
HAHA ~ !
Okay, sekarang nak cerita pasal cuti. . 
Cuti saya ?
Secara kasarnya, saya telah bercuti selama hampir lima bulan selepas menamatkan asasi pada Mac tempohari. . 
Tapi secara totalnya, saya rasa saya hanya bercuti dalam masa dua minggu. . 
Yup ! 
DUA MINGGU sahaja. . 
Tu pun entah cukup entah tak. . 
Sebabnya cuti saya sikit ?
Kerja cari duit lah. . 
HAHA !
So banyak ke duit ?
Jangan lah tanya. . 
:P
Sebenarnya, tinggal beberapa hari je lagi sebelum saya keluar dari rumah ni dan melangkah masuk ke alam degree. . 
*Huwaaaaa. . ! ! ! Tak nak pergi ! Tak nak pergi *
Haaa. . . . !
Tu lah yang hati saya dok jeritkan sekarang ni. . 
Kang luahkan dekat ayah makan pelempang jawabnya . .
Adesh. . 
Saya ni, nama je anak sulung, tapi. . .  teeeeet !
Kalau tak ibu yang packing kan barang tadi, dok membebel suruh buat itu itni, memang sampai sekarang pun tak buat apa. . 
Hew hew. . 
Pemalas ke manja ?
Sendiri nilai. . ^^
HAHAHA !
Kan saya ada bagitao yang minggu lepas adalah hari terakhir kerja, tapi ada kejutan kan ? ? ? 
So, inilah kejutannya. . 
Hari Jumaat lepas, saya bekerja sebagai promoter YES. . !
Inilah saya. . ^^

Jangan main-main. . 
Muka macam ni pun dapat tarik pelanggan tao. . 
Disayangi boss lagi. . 
Suka . ^^
Lepas tu, esoknya saya kembali bekerja di Tako Hut. . 
Sehinggalah semalam. . 
Wah !
Sangat penat sebab orang yang sangat ramai. . 
Nasib baik lah ada gap jugak untuk makan. . 
Sampai Ldy Boss kitorang pun makan dekat kedai. . 
Dan inilah  Lady Boss saya yang baik hati tu. . . ^^



Sangat senang hati bekerja dengan orang yang memahami dan baik hati ni. . 
Biarpun penat, tapi happy. . 
Dengan diorang ni juga. . ^^

* kami *


Okay, ,. .
Nampaknya gambar yang lain nak dok upload asyik tak boleh je. . .
Alamatnya ke facebook lah sebentar nanti. .
HAHA !
Novel saya dah lama tak di-update rasanya. .
Niat nak siapkan sebelum pergi degree pun nampak macam tak tercapai. .
Haih. .
Hidup dah semakin sibuk sekarang ni. .
Okay, nak selitkan something. .
Tiba-tiba saya rasa kawan-kawan saya tak betul-betul ikhlas kawan dengan saya. .
Bukanlah semua, tapi ada setengah. .
Tahu tak betapa terasa sakitnya hati ni kalau kawan sekelas kita tu luahkan macam betapa bencinya dia dengan kita kat kawan sebelah tapi kita terdengar ?
Tahu tak perasaan tu ?
Masa tu, saya memang tahu saya sangat tak penting bagi mereka. .
Sebab tu lah saya lebih suka menyendiri. .
Rasanya, sampai sekarang saya tak ada seorang kawan yang betul-betul baik dengan saya. .
Ada certain lagi tu, baik sebab apa yang saya ada je. .
Sebab tu jugaklah saya dah berazam lepas ni nak belajar rajin-rajin, buat parents bangga dan abaikan kawan-kawan yang tak guna maam tu. .
Kalau awak tana terima saya sebagai kawan awak dan asyik jadikan saya bahan dalam topik perbualan awak, begitu juga saya yang tak inginkan awak dalam hidup saya. . !
Kadang-kadang penat tao buat baik dengan orang yang selalu jahat dengan kita tapi dia tak pernah nak hargai. .
Oleh itu, saya dah PENAT !
Huh !
Lega pun. . . .
Jadi, jumpa lagi lain kali. .
Wassalam. . ^^

2 comments:

  1. someday u will be a true friends tht will be by ur side,,always, chill :)

    ReplyDelete
  2. Thanks Key. .
    U always there for me, and I know that. .
    Thanks for everything. .
    >__<"

    ReplyDelete