Wednesday 31 October 2012

Saya Gembira. . ?

Hai dan assalamualaikum semua. .
Hai pembaca-pembaca saya, tak kisah lah setia ke tak. .
=P
Perasan tak akhir-akhir ni saya macam agak kerap update blog. .
Agak-agak kenapa lah kan. . ?
Sebab, tiba-tiba je rasa macam ada banyak cerita. .
Nah gambar satu !


Gambar ni diambil masa kat rumah petang tadi sebelum berangkat pulang ke UPM. .
tsk tsk. .
Sedih tinggalkan rumah. .
T_T
Sampai je UPM tadi terus ada discussion pasal presentation esok. .
Group saya semua Chinese, saya je Melayu. .
Tapi diorang baik. .
Saya terharu sangat sebab ada sorang tu sangat prihatin pasal saya. .
Entahlah, tatao macam mana nak gambarkan perasaan ni. .
Dia macam gembira yang amat sampai jantung rasa nak meloncat keluar dari jasad. .
Gembira sebab baru saya sedar ada orang yang sangat prihatin pasal saya. .
Rasa nak nangis pun ada. .
Bila kawan rapat lagi care pasal kita, perasaan tu agak lain. .
Tak sama dengan kawan alam maya yang setakat boleh tanya dan nasihat je. .
Walaupun role diorang macam lebih kurang, tapi perasaannya berbeza. .
Haa !
Yang care pasal saya ni perempuan okay ?
Jangan fikir macam-macam pulak tau . . ?
Konklusi di sini, sebenarnya ada je orang yang care pasal korang walaupun korang rasa forever alone gila. .
Saya cakap berdasarkan pengalaman. .
Hihi. .
Okay lah, saya nak sambung membaca info dalam keadaan gembira untuk presentation nanti. .
Doakan semuanya berjalan lancar okay ?
Terima kasih kawan-kawan. .
Sayang awak semua. .~^^
Selamat malam dan sampai jumpa lagi. .
Wassalam. .

No comments:

Post a Comment