Sunday 25 September 2011

tension seketika. .

Huh. .!
Fine, aku memg tension seketika hari ni sewaktu sebelum exam. .
Bukan tension sebab na exam, tapi tension sebab tiba-tiba ex aku call. .
Kalau call setakat na tanya khabar tape la juga, ni call sebab na minta tolong aku belikan dia mp3. .
What the hell man!
Kan, aku yang jarang sebut perkataan seumpama itu telah pun mengeluarkannya. .
sigh. .
Sekarang, proses menenangkan diri semula. .
Please la, tayah na guna alasa sangat na minta tolong semua. .
At the end, both of us know yang kau na jumpa aku. .
tapi maaflah, aku tana jumpe kau. .
Okay. .
Lets forget about that. .
Sekarang ni tengah kemas-kemas untuk pulang ke Kluang sesudah habis exam nanti. .
Buat aku makin ta sabar na balik lax. .
Aku balik naik bas nanti. .
Na tao dengan sape. .
Nanti aku post the whole story. . ^^
Well, na habiskan kemas ni. .
Pas tu, study. .
adesh. . !
=.="
Okay all, we shall meet on the next entry. .
Dadaa. . . !

No comments:

Post a Comment