Wednesday 28 September 2011

aku ke kau. . ?

Aku rasa hari ni la first time aku rasa tension yang teramat sangat terhadap kawan. . !
aku pun tatao la. .
aku ke dyorg yg salah sebenarnya. .
Aku selalu diabaikan oleh mereka seolah-olah aku ni halimunan. . 
memang diorang je yg wujud skrg ni. . 
Pergi makan ta pernah nye nak ajak aku, pergi study pn ta pernah ajak aku. . 
Kadang2 aku sampai ta makan or terpaksa makan sorg. .
Sadis ta. .?
Tadi, diorang pergi library lagi. .
Ta d nye pn na tye aq. . 
Da agk da yg dyorg memg ta akan tye. .
Fine, tak kisah lah kan. . 
Tadi balik da petang, lantaklah kan. .
aku puasa hari ni. . 
Mase tu da na time berbuka. .
Dyorg punye penat je dyorg pk. . 
Aku nye pent. . .?????!!
So atas alasan tu dan aq yg bersemgt na bli mkanan,dyorg minta tolong aq tok belikan. . 
Aku angin la!
Ape lg. . 
Huh!
Aq na cbut tetbe dy pggl, na pesn. .
Dlm keadaan agk mrh aq jwb la , " Eiysh! korang ni. .! sms la"
Then aq pn blah. .
Bila aq da agk reda, aq msg dy tye na pesn ta. .
Dy ta blas. .
Aq miscall dgn tanggapan maybe dy ta dgr ad msg. .
Still ta brbalas lg. .
Aku msg lagi sekali. . 
Baru dy rep kali ni. . 
"Tak payah. kita pergi beli sendiri. "
Membaca msg tu membuat aq tersentap dan hati aq berdetik mengatakan dyorg marah kt aq. . 
Aq da start rase bersalah. . 
After consult ngan kawan aq, aq akhirnye msg dyorg utk minta maaf n aq suh dyorg abaikan aq. . 
Aq mengaku aq nangis bila cerita hal ni kat ibu aq n seorg kwn aq yg lain. .
Dyorg masih ta tegur aq sampai sekrg n aq pn wat lah hal aq sendiri seperti biasa dlm blik ni. . 
Esok aku ad exam, last paper. .
Aq admit once again aq taleyh na focus study. . 
Maybe aq akn stdy suk. . 
ni je yg aq na luahkan utk entry kali ni. . 
Maybe aq yang salah. . 
Kalau betul aku salah, aku da minta maaf. . 
Okay all, we shall meet on the next entry. . 
><"

No comments:

Post a Comment