Sunday 23 September 2012

Oh Teater !

Hai dan Assalamualaikum semua. .
Alhamdulillah, segalanya telah berakhir. .
HAHA !
Lega !
Aktiviti malam saya sudah berakhir rasanya. .
Mesti rindu nanti. .
Nak berlakon sama-sama, gelak sama-sama. .
Dengan peluang yang saya dapat untuk menyertai bidang teater ni, saya juga dapat peluang untuk berkenalan dengan ramai orang. .
Jadi sangat rapat macam dah lama kenal. .
Mesti rindu kat diorang semua lepas ni. .
=(
Sekarang ni, saya nak cerita pasal apa yang berlaku semalam. .
Hari pementasan teater. .
Kami dapat giliran kelima dari sembilan kumpulan. .
Macam tengah-tengah lah. .
Memang cuak lah habaq hang !
Masa raptai, tengok kumpulan lain macam banyak bawak cerita lawak. .
Ingat takde harapan lah kat diorang kan?
HAHA !
Pemikiran yang jahat . .
Masa persembahan tu memang gementar lah. .
Ini merupakan pertama kalinya saya berlakon secara langsung di depan khalayak ramai. .
Lakonan 3minit 3 suara. .
Saya hanyalah watak sampingan yang tak boleh bersuara. .
Dan yang menang ialah kumpulan yang bawak cerita macam talk show. .
HUH ?
Nak tahu siapa juri. . ?
Sorang penyanyi, sorang pembaca berita dan sorang lagi orang dari aswara. .
Majoriti juri je pun dah kabur tentang latarbelakang diorang mengenai teater. .
Tah pape la. .
Diorang ni tak pandai menghayati lakonan betul. .
Tapi apa pun, kami dapat sambutan baik dari para penonton. .
Itu sudah memadai . .
Kalau orang dapat rasa apa yang kita cuba sampaikan, pada saya, kami dah berjaya. .
Walaupun kumpulan lain yang menang kerap saiko kitorang, tapi kami sentiasa rileks. .
Haih. .
Tatao nak cakap apa dah. .
Saya rindu waktu bersama diorang. .
Rindu nak sakat budak tu. .
Gelak bersama, mencuba ekspresi muka bersama. .
HAHA !
Lagi satu, saya turut menjadi jurumekap untuk salah seorang watak dalam kumpulan saya. .
Dapat pujian kot !
Bangga!
Hihi. . ^^
Ok lah, ini gambar kami. . .
Rindu dan sayang korang. . .
^__^
*Berdiri - Sham,Ain,Nani,Pikah,Fatin,Shila*
*Duduk - Shafiq,Fathan,Shah*
Setakat ini lah entri kali ni. .
Wassalam~ ~ ~

No comments:

Post a Comment