Wednesday 12 December 2012

Rindu awak! >_<"

Hai dan assalamualaikum semua. .
Akhirnya, saya dapat mengemaskini blog ini..
Saya Rindu Awak wahai blog tercinta! ! !
Ada banyak sangat cerita nak kongsi dekat sini, sampai dah lupa nak cerita yang mana. .
Ok, mungkin patut mula dengan debat bi hari tu. .
Bertarikh 7 Disember 2012, pagi tu tiba-tiba dapat mesej dari seorang akak senior suruh masuk debat bi untuk malam tu. .
APA ? ? ? ? ?
Memang terkejut sangat tapi saya terima jugak cabaran tu. .
Malam tu sangat lah dup dap dup dap. .
Saya dipilih untuk jadi Second Speaker dapi pihak pencadang . .
Ni debat BI. .
Akak tu cadangkan saya masuk debat ni semata-mata kerana dia pernah dengar saya cakap bi dengan ok.
Mungkin ini caranya Allah tunjukkan jalan kat saya, ceburi bidang yang saya minat. .
Saya bercakap agak laju malam tu, tapi mereka kata saya ok!
Sangat puas hati sebab walaupun tak ada persediaan, saya dapat buat semampu saya. .
:)
Walaupun kalah, tapi masih lagi berpuas hati. .
Dan terasa macam nak teruskan je jadi pendebat ni. .
Hihi~ !
Tak lama lepas tu, hari Sabtu masa kelas BAKSIS, tiba-tiba je fasi tu panggil saya suruh jadi salah seorang presenter untuk projek mega. .
Oh cuaknya!
Tapi tetap, saya akan cuba untuk buat yang terbaik. .
Dan tak lama lepas tu lagi, dapat tawaran jadi MC untuk satu majlis di fakulti. .
Oh! Ini pun salah satu impian kot. .
Entah lah, tak tahu nak cakap apa, hanya bersyukur. .
Satu-satu jalan Allah tunjukkan kat saya, agar saya dapat mengejar impian saya. .
Hihi~ !
Alhamdulillah. .
Saya harap saya akan dapat terus perform. .
:)
Dan ahad lepas. .
Saya berjumpa dengan seseorang; kawan. .
Dan ya, dia lelaki. .
HAHA!
Nampak pendek, sekali real, tinggi weh. . ~
Dia kata baru 170++ . .
HHA !
Dia sangat kelakar, manja dan macam budak-budak walaupun dia dah lagi tua dari saya. .
HAHA !
Tapi, itulah pengalaman. .
Main bowling dengan dia, saya menang satu mata!
Yeay!
^__^

Ini je gambar kenangan kami. .
HAHA ~!
Tiba-tiba je, kami jadi semakin rapat. .
Dan dia menjadi semakin pelik terhadap saya. .
Haih, harap semua tu hanya sementara. .
Tamo keliru lagi dah. .
Konklusi di sini, meski Disember yang lepas membawa 1001 kepahitan dalam hidup saya. . .
Alhamdulillah, Disember kali ini membawa 1001 kemanisan hidup dalam hidup saya. .
Saya bersyukur dengan apa yang saya ada. .
Jadi, nak kongsi gambar-gambar saya pulak. .
Akhir-akhit ni, suka ambil gambar takde ekspresi. .
Hihi~ !


Itu sahaja dari saya. .
Sampai jumpa lagi. .
Wassalam. .~

No comments:

Post a Comment