Saturday 15 December 2012

Stress dan Tekanan !

Assalamualaikum dan hai semua. . ~
Hew~ !
Agak lama jugak tak update blog ni. .
Dan, bapak ahh !
Saya sangat tension hari ni. .
Stress, tekanan apa semua la. .
Sampai update status kata stress is my middle name. .
Nampak tak tahap apa stress saya saat tu. .
Memang, kita kena belajar cara kawal stress ni. .
Tapi akan sampai satu masa gunung berapi meletus !
Terkejut roommate saya bila-bila saya tendang dinding. .
Actually, benda tu tak di sengajakan. .
Dan kebetulan tengah stress masa tu, saya abaikan reaksi dia, saya terus tidur !
Kalau saya marah, stress ke apa, saya lebih suka diam. .
Sebabnya, saya takut ada yang makan hati bila kena marah dengan saya. .
Honestly, saya tak suka nak marah-marah ni, tapi kalau dah terlepas memang habislah. .
Sebenarnya, stress saya ni adalah disebabkan oleh assignment yang berlambak dan tekanan daripada team mate~ ! ! ! !
Saya sangat stress dengan yang sorang dan dua orang tu! ! !

Memang stress gila bak hang !
Saya tahu lah bila saya kena siapkan assignment tu. .
Saya tahu tugas saya. .
Saya bukan ada alzheimer yang dia nak kena ingatkan setiap masa. .
Memang lah, tolonglah jangan bagi saya terlepas cakap dengan dia. .
Hilang terus semua perwatakan ceria saya tu nanti kang. .!
Hew. .~ !
Lega pun dah lepas kan kat blog tercinta ni. .
Petang tadi saya chat dengan ibu saya kat FB. .
So sweet. .~
hihi. .
Tak berani nak beritahu Ibu yang saya tengah tension, nanti ibu risau. .
:(
Tadi pulak, ada bbq party as well as surprise birthday party .
Habis muka kena kek. .
Gatal sampai sekarang walaupun dah mandi. .
~.~

At least, benda ni mengurangkan tahap tekanan saya tu. .
Hummm. .
so, dah puas berceloteh kat sini. .
Jom tidur ?
Wassalam. .~

No comments:

Post a Comment