Saturday 16 June 2012

Saya . . .

HAHA !
Hai dan assalamualaikum. .
Serta selamat malam. .
Hari ni just topik yang biasa-biasa je. .
Nak taip sesuatu pasal saya. .
Dari segi hubungan percintaan . .

Sejak hubungan lalu yang tak berakhir dengan begitu baik, saya sehingga kini masih menyendiri. .
Menyampah ?
Mungkin akan ada yang menyampah dengan statement saya ni. .
Tapi, saya jenis tak kisah. .
Cakap lah apa yang korang nak cakap pasal saya. .
Alhamdulillah. .
Sekarang tengah cuba menjalani kehidupan seperti biasa. .
Walaupun baru kehilangan seseorang yang amat-amat bermakna buat diri ini. .
Haih. .
Progress nak menaip novel baru tak berjalan lagi. .
Tak pe, akan cuba di taip secepat yang mungkin. .
^_^
Okay. .
Nak sambung cakap pasal alam percintaan saya buat masa ni. .
HAHA !
Lawak seyh ayat ni. .
Sumpah skema kan ? !
Sekarang ni senang je. .
Sesiapa yang nak atau berminat dengan saya nak jadi pasangan kekasih atau apa-apa lah. .
Jawapan saya. .
Jumpa ibu dan ayah saya minta restu dulu okay ?
Senang kan ?
HAHA !
Lagi pun dah janji dengan diri sendiri untuk tidak mempunyai kekasih baru selagi diri ini tak layak mengambil degree. .
Haaa !
Jadi, sila paham okay ?
Okay lah, dah rasa bosan kot nak bercakap pasal ni je. .
Saya akui memang sedang agak rapat dengan beberapa lelaki. .
Tapi saya tak sanngup menaruh harapan lagi dah. .
Kami hanya kawan karib. .
HAHA !
Karib ?
Lama kan tak dengar ayat ni ?
=P
Okay, usah dipersoalkan lagi. .
Sekarang sangat kenyang sebab baru lepas makan stay. .
Alhamdulillah. .
=')
Okay, sampai jumpa lagi. .
Wasalam. . ~ ~ ~

No comments:

Post a Comment