Monday 12 November 2012

Pengguna Jalan Raya, Behave Please ?

Hai hai hai. . .
Dan assalamualaikum serta selamat petang semua. .
Hew hew. . ~ !
Harini saya telah keluar bermanja dngan ibu kesayangan saya ni haa. .
Dan saya telah menghadapi tekanan jiwa yang sangat besar sewaktu di atas jalan raya. .
Man ! ! !
Bawak kenderaan macam tak ada lesen. .
Geram weh ! !
Ni perasaan yang nak diluahkan oleh saya terhadap pemandu-penunggang jalan raya ni. .
Susah sangat ke nak bagi signal awal bila nak membelok ke kiri kanan ?
Tak boleh ke berhenti bila ada papan tanda berhenti tu dan bagi jalan kat memang jalan orang tu. .
Dan tadi, lagi sikit je nak eksiden sebab mamat tu masuk lorong yang tak dibenarkan masuk sewaktu saya nak membelok. . !
Grrr ~ ! ! ! !
Nak menyumpah seranah je time tu. .
Kalau saya sorang je, tak lah kisah sangat. .
At least saya sakit sorang. .
Ni dengan my beloved mom kot. .
Kalau ibu saya yang cedera macam mana ??
Saya memang geram sangat-sangat dengan orang yang macam ni !
So, kepada pengguna jalan raya di luar sana, tolonglah patuhi undang-undang jalan raya weh. .
Kalau nak langgar pun tengok tempat lah. .
=__=
Hew hew. .
Lega sikit. .
Thanks my blog !
Here a picture of my mom with me. . ~^^
Sampai sini je dulu. .
Wassalam.. ~^^

No comments:

Post a Comment