Sunday 18 November 2012

Sampai Dah. . ~

Hai dan Assalamualaikum. . .
Ye, saya dah sampai di UPM. .
Universiti 'kesayangan' ni haa. . ~ !
Bila sampai sini semula saya jadi blur selepas seminggu cuti. .
Rasa otak semua masih tertinggal kat rumah lagi kot. .
Actually, saya patut start study sekarang. .
Final pun tak lama lagi. .
Test pun sedang menanti. .
Haih. .
Isu negara sekarang yang paling mendapat perhatian ialah serangan Israel terhadap Gaza. .
Ya Allah, serius sayu tengok anak-anak kecil tak berdosa dianiaya sebegitu rupa. .
Saya, apa yang saya buat kat sini?
Diorang kecik-kecik dah dihujani bom dan mati syahid. .
Subhanallah. .
Saya ni akhlak diri pun tak betul lagi. .
Masih banyak yang perlu saya baiki. .
Apa yang saya mampu sumbang kepada saudara se-Islam di sana hanyalah doa. .
Tadi saya terbaca satu artikel kat facebook, macam ni lah lebih kurang maksud artikel tu. .

" Semasa aku berkuasa aku mampu membunuh semua Yahudi.
Tetapi aku tinggalkan sedikit kepada kamu,
Agar kamu cari tahu mengapa
Aku membunuh mereka."

Ni ialah kata-kata Adolf Hitler. .
Rasanya sekarang semua orang pun dah boleh cari jawapan kepada sebab yang dinyatakan, kan?
Apa-apa pun, do Pray For Gaza my friends. .
And so, sambung balik cerita aku. .
Tak ada banyak sangat pun cerita. .
And now, photo session !
~^^
*di rumah*

*dalam bas*

*rambutan yang di bekalkan ibu*

Sekarang ni saya tengah melahap rambutan-rambutan tersebut. .
Nak ?
Lai yaa~
Hihik~ !
Okay lah, sampai sini dulu. .
Wassalam. . ~^^

No comments:

Post a Comment