Friday 18 May 2012

Insiden Itu dan Ini. .


Assalamualaikum dan hai semua. .
Selamat malam bagi yang di Malaysia. .
Haih. .
Awal-awal dah mengeluh. .
Agak lama juga saya tak post sesuatu yang baru. .
Jadi, hari ini saya akan menggabungkan pelbagai insiden dalam post ini. .
Sebab tu lah tajuk nya "Insiden Itu dan Ini" . .
Banyak sangat yang dah terjadi. .
Tapi nak mula dengan cerita mengenai kucing saya lah. .
Sedih !
:(
Baru sahaja beberapa hari dilahirkan, kini di dah menemui Ilahi. .
Memang saya sedih okay ?
Jangan nak dok gelak dengan ayat yang saya gunakan. .
Mati sebab ibu dia pergi merayau entah ke mana. .
:(
Sedih dan ada kejadian sedih lagi keesokan harinya. .
Kawan baik saya. .
Yang selalu menasihati saya saat saya ada masalah. .
Boleh saya katakan dia telah memungkiri janjinya. .
Apa janji itu, biarlah rahsia. .
Sesungguhnya, saya amat terkilan dengan perbuatan dia. .
Walaupun saya tak patut begitu sensitif, tapi saya akui saya memang amat sensitif. .
Hal yang dilihat remeh di pandang penting oleh saya. .
Seseorang yang dapat pegang kepercayaan saya ialah orang yang sangat penting dalam hidup saya. .
Dan, apa sahaja yang berkaitan dengan dirinya, akan saya ambil berat. .
Tapi, saya sudah penat dikecewakan. .
Maaf. .
Tolong lah. . !
Kenapa dia masih berlagak baik depan saya. .
Cukup-cukup lah sakitkan hati saya. .
Saya dah tak larat nak tanggung semua ni. .!
Maaf sangat-sangat. .
Dan maaf lagi kalau selepas ini saya mula meragui semua orang. .
Tapi bagi yang mempercayai saya, insya-Allah. .
Kepercayaan itu saya akan pegang baik-baik. .
^__^
Dan insiden terakhir berlaku tadi sewaktu di tempat kerja. .
Tiba-tiba dapat tahu yang kawan kat tempat kerja nak berhenti. .
Hari ni lah hari terakhir dia. .
Sangat menghargai persahabatan kami walaupun hanya seketika. .
Untuk pengetahuan semua, saya amat mementingkan ikatan persahabatan. .
^__^
Harap maklum. .
Okay, insiden-insiden telah pun diceritakan. .
Dan tak lupa, terima kasih yang menyokong blog kedua saya. .
^___^
Saya amat menghargainya. .
Kepada yang tertanya-tanya, bolehlah jenguk ya ?
Di sini ------> Blog Kedua Saya
Oleh itu, cukuplah sampai di sini sahaja. .
Sampai jumpa lagi. .
Wassalam. .
^____^

No comments:

Post a Comment