Monday 28 May 2012

Sesi Luahan Hati. . . .~ !

Oh yeah !
Post kali ni mengenai sesi luahan hati saya. .
Bukan saya dah jatuh cinta or what. .
Tapi sesi luahan hati bersama blog tercinta saya mengenai beberapa perkara. .
Firstly, nak bagitao. .
Saya sedih hari ni sebab tiba-tiba kerja yang saya dapat dulu tu dah ditarik balik !
Huarghhh ! !
Saya rasa mesti dia tak jadi ambil saya bekerja sebab dia tahu saya masih belum berhenti kerja kat tempat sekarang ni. .
Okay, memang amat sangat sedih time ni !
Tapi terpaksalah terima dengan tabah., .
Dan bayangkanlah perasaan saya yang tengah sedih masa ni tapi terpaksa tersenyum depan customer. .
Haih. .!

Dan hal kedua. .
Baru saya tahu bahawa rakyat Malaysia banyak yang racist !
Sorry to say lah kalau ada yang terasa. .
Nak tao kenapa saya cakap macam ni ?
Tadi selepas dikecewakan sebab kerja baru yang dah cancel tu, saya pun cubalah cari kerja lain dalam mall yang sama. .
Guess what ? !
Ramai nak Chinese je. . !
Makin hancur lah hati yang dah sedia kecewa ni. .
Lagi satu nak ambil pekerja yang lawa + pandai make up + pandai bergaya..
Adesh !
Serious lemah bab ni. .
Sebab saya suka something yang simple je. .
Tak pe lah. .
Kalau ada rezeki, ada lah. .
Esok nak mencuba nasib lagi. .
Doakan saya ye ?
*I was illustrated as the black dog in this picture"

Haih. .
Dan masalah terakhir. .
Masalah supervisor kat tempat kerja saya sekarang ni. .
Eiysh !
Tolonglah. . 
Dah memang tak tahan dengan sikap dia. .
Saya tak marah bila dia jalankan tugas dia . .
Tapi bila start menjaja cerita buruk tentang saya kat orang lain. .
Sumpah menyirap !
Tunggu je lah !
Pergh !
Tiba-tiba teringat something ! !!
Tertinggal sijil LCCI kat kedai. .
Harap-harap tak hilang !
Spoil betul lah. .
>_<"
Okay, tak ada mood lagi dah. .
Sampai jumpa lagi. .
Wassalam. . 

No comments:

Post a Comment