Friday 4 November 2011

Alhamdulillah. .^_^

Alhamdulillah. .
Aku amat bersyukur ke hadrat Ilahi atas segala nikmat yang telah diberikanNya. .
Hari ni merupakan hari yang ditunggu-tunggu oleh para pelajar UiTM, termasuklah aku. .
Tarikh keputusan keluar. .
Sejujurnya, aku tak meletakkan harapan yang tinggi. .
Bermacam perkara terjadi sewaktu minggu peperiksaan. .
Tambahan pula, aku memang tak terlalu rajin na ulangkaji. .
Jadi, memang berpatutan lah keputusan ni dengan usaha aku. .
Alhamdulillah, sebab dapat mencapai sasaran sendiri walaupun tak dapat sasaran pihak Universiti. .
Sememangnya, aku juga mendapat dugaan sewaktu ingin menyemak keputusan hari ini. .
Jadi, aku sempat bertanya keputusan rakan-rakan ku dulu. .
Tiga rakan karibku dapat anugerah dekan. .
Masing-masing ambil akaun. .
Tiba-tiba rasa menyesal lak ta teruskan akaun. .
Tapi bila aku fikir balik, mungkin ada hikmahnya. .
Tape. .
Aku akan berusaha dengan lebih kuat lepas ni. .
Aku harap ini jalan yang betul buatku. .
^_^
Aku boleh!!
okeyh..
Jumpa lagi nanti..^^

No comments:

Post a Comment