Sunday 6 November 2011

hakikat COUPLE and BERUMAHTANGGA. .

TIME COUPLE : -
Jalan ta berenggang sikit pun. .
Tangan satu sama lain sentiasa berpaut erat. .
Pasangan na terjatuh, "u ok ta ni?"
Apa yang si dia suka kita hadiahkan, tanda sayang. .

DAH BERUMAHTANGGA : -
Yang suami jln cept je. .
Da tana pegang2 tangan da..
Malu. .
Da tua katanye. . 
Pasangan jatuh?
"u ni! jalan tengok mane..?"
><"

Kenapa aku tiba2 post pasal benda ni...?
Sebabnye sejak keje jadi promoter ni, byk ragam pasangan yang aku dapat tengok. .
Hari tu, ade ke patut suami dia lintas jalan dulu and tinggalkan je isteri kat belakang. .
Isteri dia mengandung kot!
>.<"
Ta patot btol. .!
Yang couple lak tergeseng-geseng bagai nak rak. .!
=..="
Kalah laki bini tu. . 
Bukan apa. . 
Kan ke bagus klau semua tu di buat secara halal. .
Aku post ni bukan untuk kutuk sesape tapi sekadar peringatan tok diri aku sendiri gak. .
Tadi aku sempat terpikir. . 
Kalau ada lelaki yang kata dy suka kat aku pada umur aku yg da sesuai tok berumahtannga, aku akan terima dy klu at the same time aku pn ada rsa syg kat die. .
Nanti dapatlah ktorang rasa nikmat cinta yg sebenar. .
Sweet kn. . ?
Ok lah, sampai sini dulu kali ni. .
Kita jumpa lg nnti k. .?
^_^

No comments:

Post a Comment