Tuesday 15 November 2011

Yahoo. . . .! 15/11/2011

Wahh. . ~!!
Huh. .?
Kenapa mengapa. . ?
Yahoo nibukanlah yahoo mail ataupun yahoo messenger yg sedia ad tu. .
Tapi ini adalah hasil luahan hatiku terus ke blog tercinta ni. .
Cewwah. .~!
Amboi. . !
Ayat macam ape. .
=P
Hari terakhir ni aku dapat rapat ngn sorang Chinese boy n Malay boy. .
Hahaha. . ~!
Last day baru na kenal2 kan. .?
Malay boy tu pun last day gak hari ni. .
Sama masuk sama keluar dgn die. .
^_^
Hari ni hidup aku amat hectic. .
Aq akan egt tarikh ni. .
15/11/2011
Memang tak akan lupa punye la. .
Haih!
And td aku juga disakiti..
Niat nak gurau je kot. .
Die cengkam tangan aq sampai merah. .
Tak nak sakit pulak kan. .
Haih!
Sabar je lah. .
>,<"
Sesuatu yang mengelirukan terjadi pada tarikh ini. .
Melibatkan semua rasa. . .
Sigh. . .
Aku harap apa yang aku buat ni betul. .
Moga semuanya baik2 sahaja. .
Ok lah all. .
Kita jumpa lagi nanti. .
Daa. . ~^^

No comments:

Post a Comment