Sunday 20 November 2011

Perjalanan Penuh Ketabahan. . ~

Huwaaa. . ~
Tajuk post macam ape je. .
>,<"
Haha. .
Tapi inilah yang aku rasa. .
Kena tabah kot mase mengharungi perjalanan ni. .
Hahah!
Nak tao kenapa kena tabah. .?
Sebab ni merupakan first time bagi aku menaiki train ke sesuatu tempat. .
Sebelum ni, mana pernah. .!
Anak manja la katakan. .
=P
Dah la masuk salah tempat. .
So, terpaksa meredah beberapa sambungan keretapi2 tersebut sebelum sampai ke tempat duduk . .
Sigh. .
Nasib baik ada para lelaki yang sudi menolong mengangkat lugage aku yang berisi "batu" tu meredah sambungan2 tersebut. .
**kebanyakanye pakcik**
Huh. .!
Akhirnya sampai jua ke tempat duduk ku. .
Tempat duduk aku dekt depn pintu. .
SEbelah aku seorang pakcik cina. .
**kalau tak jeles la sayang aku**
Kebetulan duduk depan pintu, kemusykilan aku semakin tinggi. .
Ape function pic ni kat pintu. .
Haaa. .
Ni lah yang aku dok tertanya-tanya. .
Apa function gambar tangan yang dipalang tu diletakkan kat pintu tu. .?
Tak kan la tak dibenarkan letak tangan kat pintu. .
Camne nak buka pintu law camtu. .
Then, aku tengok orang keluar masuk pegang je. .
Haa. .
Ada sape2 leyh gtao sebabnye ta. .?
Confused ni. .
><"
Huh. .!
Tapi Alhamdulillah. .
Berjaya gak tempuh perjalanan ni. .
Sampai la ke Kajang. .
Uma mak cik aku. .
Okeyh. .
Penat da cerita pasal ni panjang2. .
Bukan ada yang baca pn. .
=P
Kita jumpa lagi next entry. .
Daaa. .~

No comments:

Post a Comment