Sunday 4 March 2012

Abang. . .~

Ya. .
Post kali ni pasal abang. .
Pelik kan. .?
Kawan-kawan aku semua tahu aku anak sulung dan tak ada abang atau pun kakak. .
Dan mungkin juga post ini akan jadi sedikit kontroversi, tapi aku tak peduli. .
Okay lah, terus ke cerita. .
Hari ni aku keluar dengan abang aku ni. .
Dia amat sibuk orangnya, susah betul nak ajak keluar. .~!
>_<"
Stress jugak kadang-kadang. .
Tapi, dia baik, amat membantu kalau aku ada masalah. .
Terus terang, aku memang ramai abang agkat. .
Tapi abang angkat yang betul-betul layan aku macam adik, cuma dia ni sorang je. .
Dia ialah Saipul Bin Affandi.
**Maaf kalau salah eja nama**
Sekarang umur dia 25tahun, bekerja sebagai seorang engineer. .
Ya, masih muda dan sudah bekerjaya. .
Masih solo. .
Haha. .
Sengaja nak naik kan saham dia kat blog aku ni. .
Tapi sungguh, memang dia baik. .
Siapa yang jadi isteri dia amat bertuah. .
Haih. .
Dan tadi jumpa dia sebab suruh nak format laptop kesayangan aku ni. .
Dan setelah di format, pergi tengok cerita cinta kura-kura. .
Best~!
dapat rating 4/5 lah. .
^___^
Lepas tu, ajak dia pergi i-City, tapi tak boleh sebab dia ada janji. .
Tiba-tiba aku rasa sedih. .
Terasa mungkin inlah kali terakhir aku jumpa dia lagi. .
Dan saat aku luahkan kata-kata tu kat dia, aku menangis. .
T__T
Banyak memori aku di Shah Alam ni. .
Haih. .
Balik-balik terus download chrome, skype, then ym. .
Hihi. .
Okay, ni muka sebelum jumpa dia. .

Haha. .
Aku tahu buruk, tapi, kisah pulak kan..
Dan, aku ada ambil gambar curi abang aku tu, tapi buat simpanan sendiri je lah ye. .
Sampai sini dulu post kali ni. .
Sampai jumpa lagi. .
Assalamualaikum. .
^__^

No comments:

Post a Comment