Tuesday 13 March 2012

Lepas Gian . .~ !

Yeah. .~ !
Sesungguhnya aku memang dapat lepas gian hari ni. .
Dapat lepas gian main BOWLING ~!
Haha~ !
Hari ni, tamat lah "study group" aku dalam menjelajahi semua subjek. .
HAHA~!
Tapi still kena buat ulangkaji lanjut ye. .
Lepas revise subjek ECONOMY tadi, ta sangka kitorang sama-sama terpikir nak main bowling. .
Haha~ !
Seronok lah aku. .
^__^
Walaupun kalah, yang penting gian lepas. .
HAHA~ !
**ayat sedapkan hati**
=__="
Tapi tade lah kalah teruk pun. .
At least aku ada strike and spare juga. .
=P
Tapi memang best lagi. .
Thanks to him. . ~

Ni lah orang yang teman saya dan winner for the day. .
Haha !
Lawan 2 orang je pun. .
Mampu letak gambar dari belakang sahaja sebab takut ada salah faham nanti. .
Yang dah kenal, harap buat tak tahu. .
Haha ~!
Orang yang kalah macam aku ambil gambar lepas game sahaja. .
Ini lah aku bergaya dengan bola bowling. .
^___^


Itu sahaja gambar semasa ber-bowling. .
Yeah~ !
Lepas tu aku dapat mesej dari abang angkat aku yang nak kahwin dah bulan Ogos ni, ajak keluar. .
Yeah, makan free~ !
Walaupun baru lepas makan, aku on je. .
Kitorang pergi makan kat McDonanld Seksyen 3. .
Untuk pengetahuan dia semakin GEMUK sekarang~ !
HAHA~ !
Aku panggil dia buadak gemuk, kalau dah kahwin, makin gemuk la ni. .
Dia tak nak percaya. .
=P
Tapi aku tak pergi walimatul urus dia nanti sebab satu kat Perlis lagi satu kat Kelantan . .
Jauh tu~ !
>__<"
Dan seperti biasa, dia suka ambil gambar aku dan edit. .
HAHA~ !
Ni gambar yang telah di edit. .

Okay, tu sahaja untuk kali ini. .
Aku tahu aku makin gemuk. .
>__<"
Sampai jumpa lagi semua~ !
^___^

No comments:

Post a Comment