Monday 20 February 2012

Berubah. .

Aku tak tahu lah sama ada ini hanya perasaan aku atau memang ini yang sebenarnye sedang berlaku tika ini. .
Aku dapat rasakan benda ini sejak semalam lagi. .
Mungkin dia tengah ada masalah, tapi aku tetap rasa berbeza. .
Dia seolah-olah meminggirkan aku. .
Tidak mahu berbual dengan ku. .
Tiada minat saat bercakap dengan aku, endah tak endah je. .
Mungkin dia masih marah . .
Disebabkan aku. .
Bukan perkara kecil. .
Jadi, memang amat pantas marahnya terhadap aku tidak reda lagi. .
Tapi tak mengapalah. .
Aku akan jauhkan diri kalau kau tak nak bercakap dengan aku. .
Hurmmm. .
Sebetulnya aku agak terasa hati, tapi apa nak buat. .
Salah aku sendiri. .
Tak pe la. .
Kawan, maafkan aku. .
T_T
**Baca perkataan tu je**

Okay, sampai sini dulu post kali ni..
Sampai jumpa lagi. .
Daa. . .~

No comments:

Post a Comment