Sunday 19 February 2012

Dah Siap~! !

Yeay. .~! !
Wee. . ~! !
Dua assignments penting telah ku siapkan. .

Setelah bersekang mata semalaman. .
Duduk menghadap kerja tu dari pagi tadi, akhirnya siap jugak~!
Alhamdulillah. .
^__^
**Selera makan aku hilang masa buat kerja; ajaib**
Phew~!
So, lepas ni, Insya-Allah aku boleh concentrate tok buat revision untuk kedua-dua test aku yang akan diadakan pada Selasa depan. .
**Matilah aku**
>_<"
Tapi kan. . .
Huwaa~! ! ! !
Aku tak jumpa pendrive aku lah. .
**Macam ni lah bentuk pendrive aku tu**

Hilang ke aku salah letak ke tertinggal kat kedai print ke. .
Pun aku tatao. .
T_T
Macam mana ni. .?
Susah lah kerja kalau tak ada pendrive. .
Tsk tsk. .
Sabar je lah. .
Insya-Allah akan datang balik pendrive tu kalau ada rezeki aku. .
T_T
Okay lah. .
Sampai sini je post kali ni. .
Nak sambung buat kerja lain. .
Assalamualaikum ..
^___^

No comments:

Post a Comment