Saturday 11 February 2012

Eiysh~! Geramnye. .~! ! !


Assalamualaikum. . 
Huh~! !
Aku geram sangat bila orang dah reject pendapat aku sebelum aku sempat nak terangkan kat diorang, .
Fine, aku tak kisah kau nak tolak pendapat aku. .
Tapi harus bagi sebab kenapa kau tak terima pendapat aku tu. .
Jangan lah nak tolak mentah-mentah macam tu je. .
Tak masuk dek akal aku and aku akan marah~! ! !
Nasib baik lah sekarang ni tahap panas baran aku dah turun. .
Sekarang, kalau aku marah, aku diam je. .
Dan lama kelamaan akan lupakan hal tersebut. .
Tapi akan tetap tinggal kesan derr..
Sekarang ni mood aku cepat turun naik. .
Aku pun tatao kenapa. .
Hmmm. . 
Kawan aku pun ada kata macam tu. .
"Kenapa you emo sangat ni?"
Haih. . .
To all my friends. . .
Sorry if I hurt you without noticing it. .
Hmm. .
I'm in my unstable state of mind right now. .
I might even get hurt by a little matter. .
Sorry guys. .
I think thats all for this time. .
We shall see again later. .
Till then, Farewell. . ~

No comments:

Post a Comment