Wednesday 29 February 2012

29022012 . . Hari Ini Dalam Sejarah. .~

Okay. .
Aku start dengan Bismillahirrahmanirrahim. .
Semalam. .
Aku tertanya-tanya. .
Apakah akan jadi sesuatu yang tidak akan aku lupakan hari ini. .?
Ternyata ya jawapan nya. .
Memang benar. .
Sesuatu telah terjadi. .
Biar aku mula dengan cerita gembira dulu. .
Cerita bermula di bangunan C1, Fakulti Undang-Undang UiTM Shah Alam. .
Mula aku nampak catitan kecil di whiteboard je tentang nama someone then ada simbol love. .
Then aq sengaja la isi nama kat tempat kosong. .
Then timbul idea untuk buat cabang-cabang cinta dalam kelas aku. .
Yang di beri nama. . .
CARTA CINTA LWA 02A
Ni lah hasilnya setelah di edit agar tidak mengaibkan sesiapa. .

Okay, jadi inilah carta tersebut. .
Sila jangan terus lempar tuduhan melulu kalau anda dapat baca gambar ini. .
Setiap cabang ada penjelasan tersendiri. .
Sila dapatkan video penjelasan dari rakan saya ataupun penjelasan terus dari saya .
Sekian. .
^__^
Okay, sekarang nak masuk fasa sedih pula. .
Huh. . 
Seseorang telah betul-betul melampaui tahap kesabaran saya har ini sehingga saya melinangkan air mata buat pertama kali nya di fakulti. .
Pada tarikh yang hanya muncul 4 tahun sekali ni jugak lah hal yang sedih mesti berlaku kan. .
Benar, aku tak peduli kalau kau mahu jadikan aku bahan ejekan kau, tapi bila keluarga atau pelajaran yang kau sentuh. .
Sekali dua masih ku tahan. . .
Tapi tadi kau memang dah melebihi batasan. .
Salah ke kalau aku berjaya dalam pelajaran aku. .?
Aku tak nak bidas kata-kata kau. .
Takut kau nangis pulak bertambah dengan kejadian malang yang baru menimpa kau sekitar minggu lalu. .
Cukup lah aku lampiaskan nya di hadapan seorang rakan, Soso . .
Tidak perlu ku ulang di sini. .
Menyesal pulak sebab aku masih rasa simpati dekat kau semalam tapi kau buat aku macam ni hari ni. .
Tadi masa aku nangis kawan aku sempat kata. .
Jangan la nangis. .
Ingat la balik apa yang BFF kau kata. .
Ada diorang tahu ke kau tengah sedih?
Then aku okay, dia betul ..
Aku terus tak tegur orang yang dah buat aku sakit hati tu. .
Sebab hati aku sakit sangat masa tu. .
Dia kenakan aku di saat aku tengah merasai semua tekanan. .
Memang salah masa la. .
Tape, aku tahu ramai tak suka aku. .
Jangan risau. .
Asasi nak habis dah. .
Lepas ni kau tak jumpa aku lagi dah, baru puas hati kau kan?
Huh. .
Okay lah. .
Aku nak sambung kerja aku dan terus berjaya~!
^__^
Sampai jumpa lagi. .
Daaa. .~

No comments:

Post a Comment