Thursday 23 February 2012

Penebalan Muka~! !

Yup~!
Itulah yang berlaku apabila video assignment ditayangkan dalam satu auditorium, disaksikan tiga buah kelas. .
Malu weyh. .
Sebab lakonan aku buruk sangat dalam tu. .
T_T

Dan pabila rakan-rakan kelas yang lain menganjing aku. .
Yang tu, sumpah lebih memalukan. .
Dan untuk pengetahuan semua, aku tak teringin nak kejar populariti kat luar sana. .
Pada aku dah cukup lah aku present dalam kelas setakat penilaian Madam. .
Betul la aku nak muat naik video tu dalam youtube sebab tu merupakan satu rancangan bersahaja antara aku dan salah seorang ahli kumpulan kami sebelum berlakon. .
Aku tak hadap dengan populariti la beb~! !
Okayy, cukup-cukup lah pasal tu. .
Haa~!
Esok lah acara gilang-gemilang bagi budak-budak asasi undang-undang UiTM Shah Alam. .
^__^
Sumpah tak sabar. .~!
Haha. .
Tunggu esok untuk ulasan lanjut. .
Sampai sini dulu ye kawan-kawan. .
Daaa. .~

No comments:

Post a Comment