Sunday 14 July 2013

My Journey in Busan. #7


         Hai dan assalamualaikum. Harini nak update dalam Bahasa Melayu. Sebab, saya rindu Malaysia sangat-sangat sekarang ni. Harini hari Ahad, dan saya tak ke mana-mana, jadi tak ada apa sangat pun yang berlaku. Sekarang rangkaian kenalan dah meluas ke orang Thailand pulak. Seronok kenal dia. Dia ajak pergi shopping tadi, tapi malas. Nak simpan duit, nak buat kerja yang tertunggak dan nak rehat sebab dah penat sangat. Tak sangka dah seminggu saya kat sini. Macam-macam jadi. :)

           Saat ni, tengah dngar lagu dan buat kerja sebenarnya, tapi berhnti buat kerja kejap sebab nak update blog tercinta ni. Harini dapat rasa ais krim lain pula. Sedap! ni gambar. :)

*harga: 1000 Won*

            Kalau boleh, tak nak update apa-apa yang buruk pasal Kora dalam blog ni. Tapi, apa yang saya dengar dengan apa yang terjadi buat saya sedikit terasa. Cuba untuk berfikiran positif, tapi perkara tu tak nampak macam positif langsung. Ok, abaikan. Rasanya nak kena sambung buat kerja. Dah trlebih rehat untuk harini. Selamat malam semua. Wasalam.

No comments:

Post a Comment