Friday 23 December 2011

Hari Ini. . .

Assalamualaikum. .
Dan Selamat Tengahari semua. .
Dan selamat bercuti juga buat warga UiTM. .
Saat ni, roommate aku semua dah balik. .
Kawan-kawan aku pun kebanyakannya dah balik rumah masing-masing. .
Tinggal lah aku sendirian dalam bilik ni. .
=(
Aku balik Johor esok. .
Amat tak sabar. . !!!
So, apakah aktiviti aku hari ni. . ?
Hmm. .
Lets think about it. .
Haa..!!
Mula-mula nak basuh baju dulu. .
Lepas tu. . . .
Ermm.. .
Tak tao nak buat apa lagi dah. .
Nak keluar pergi makan. .
Tapi sorang je. .
Amat malas. .
Takpayah makan la kot. .
Then. lepak lah dalam bilik menanti hari esok agaknya. .
Hmm. .
Ye. .
Aku sememangnya amat memboringkan. .
Macam tak ada life. .
Tak ada kawan pun ye jugak. .
Entahlah. .
Agak sadis kot hidup aku ni. .
Okay lah all. .
Sampai sini je dulu entry saya kali ni. .
Amat membosankan kan. .?
Kita jumpa lagi nanti yaa. .?
Daa. . .~

No comments:

Post a Comment