Wednesday 28 December 2011

Pembalasan Masa. . ~

Assalamualaikum. .
Dan Selamat Pagi semua. .
^__^
Haha. .!
Terkejut tak tengok tajuk ada balas-balas ni. . ?
Tak baik kan. . ?
Haaa. .~
Bukan apa. .
Balas masa je. .
Nak ganti balik hari-hari yang menyebabkan saya sedih dua tiga hari ni dengan menambah nilai masa kegembiraan. .
Amacam. . ~?!
Ada bijak tak plan saya ni.. ?
Hihik. .~!
Semalam dah tambah nilai 1/4 dengan adik angkat saya dan kawan-kawannya. . ~~
Nama mereka. . ??
Ain , Jannah , Diyana , Ieyka , Farah
Haaa. .
Tu lah mereka semua. .
At first, kawan2 adik angkat saya( Ain ) ingat saya ni sama umur dengan mereka2 tu. .
HAHA. .
Awet muda kan. .?
Apa rahsia. . ?
Senang je. .
Senyumlah selalu. .
^_^
Kalau dah tambah nilai sebanyak 1/4 , tao tak bila nak tambah lagi 3/4 tu.. ?
Hari ni lah. . ~!
Bersama rakan-rakan sekolah ku. .
Hang out beramai-ramai. . !!
Yeay. . !
Harap hari ni akan menjadi hari yang menyeronokkan. .
Ok lah, nanti saya sambung lagi di entry yang lain pula ye. .?
Daaa. . ~!

No comments:

Post a Comment