Sunday 29 January 2012

HAKA ~Hari Antara Kau Aku~

ASSALAMUALAIKUM
Yeah. . 
Bagi budak2 asasi UiTM, HAKA membawa maksud **Hari Anugerah Kecemerlangan Asasi**
Tapi tidak dari pandangan peribadi aku. .
Hari-hari tersebut merupakan hari aku dan kau. .
Siapakah kau? ?
Kau ialah kawan-kawanku yang merangkap rakan sekelasku. .
**Rasanya dah banyak kali post aku pasal kelas aku je kan**
>_<"
HAHA~!!
Peduli pulak aku. .
Dah blog aku, takkan nak cerita pasal kelas orang lain pulak, ye tak?
=P
Hari ni ialah hari rasmi penutupan program HAKA bagi mereka. .
Tapi bagi aku, HAKA tak pernah berakhir. .
Segalanya tersemat di sini. .
Nampak tak kat mana??
Di sini haa~!!
Dah nampak kan sekarang. .?
So diam. .~!!
=P
Saat orang dah habis post pasal program ni dalam blog masing-masing, aku je lah yang baru nak update blog pasal ni. .
Nak tao sebab apa? ?
Sebab aku berpegang pada prinsip . . "I save the best for the last"
So, this is it. .
Aku memang sengaja nak tunggu sampai majlis penutup baru nak post pasal ni. . .
Nak bagi kawan aku nangis terharu kaw-kaw punya~!!
HAHA *just kidding**
Sebelum aku letak gambar-gambar menarik, biar aku buat ucapan dulu. .
Semestinya aku akan bermadah kata mengenai . . . . . .
BOLA BALING . .
Aku sebagai Kapten nak ucapkan tahniah dan terima kasih kat korang semua**pemain** atas semangat, kerjasama dan sokongan korang. .
Sejujurnya. aku bangga sangat dengan korang. .
Ingat tak first match kita friendly. .?
Ya, kita kalah masa tu. .
Dan aku amat sedih sebab aku rasa aku tak layak jadi Kapten korang masa tu. .
Tapi korang tetap tabah dan sabar layan karenah aku, tetap support aku, serius aku terharu~!!
**Aku dah mula rasa sebak ni**
Aku excited sangat setiap kali kita ada latihan bersama sebab aku rasa masa-masa ni je lah kita dapat habiskan waktu bersama, mencipta kenangan. .
Aku smart tag, terus cakap pasal final. .
First game, kita menang. .
Aku nampak raut kegembiraan di wajah korang. .
Saat tu, aku pun turut gembira. .
Game kedua, kita kalah, begitu juga game ketiga dan menyebabkan kita tidak layak ke semi-final. .
Saat tu aku amat sedih. .
Bukan kerana kita tidak dapat ke final, tapi sebab korang yang kelihatan amat sedih. .
Aku tahan je masa tu. .
Okay, sekarang saat aku nak mulakan personal attack. .
First, to Farah Nadia. .

Sesungguhnya aku bersedih saat kau bersedih. .
Tengok ekspresi kau masa kita kalah dan masa orang lain dapat pingat. .
Aku paham perasaan tu. .
Tapi aku tak nak sedih depan kau sebab aku tak nak sedih kau bertambah parah. .
FYI, kau merupakan shooter terbaik di mata aku. .
Dah tak perlu kau fikirkan orang lain. .
Kau dah buat semampu kau, kaulah yang terbaik. .
Aku bangga dengan kau, Naib Kapten. .
Kau orang yang selalu tepati masa time latihan. .
Aku nampak semangat kau di situ. .
Farah. . . .
Jangan lah sedih lagi tau, aku sayng kau. .~!!
Kau dah menang di mata aku. .
Stay strong, okayy??
*,___,*
Then to Nur Shahirah, Mawaddah Munirah, Halimatun Saadiah . **Sorry kalau salah ejaan***
**Sorry tak ada pic Matun**
Korang dah banyak injured even sebelum the real match. .
Mostly Shira~!
Aku bangga dengan semangat korang yang amat tinngi untuk tetap bermain pada hari tu. .
Aku minta maaf kalau aku dah buat korang melakukan sesuatu yang korang tak suka. .
Ataupun dah seksa korang. .
Sorry guys. .
>__<"
Next, to my aggressive wall and her friends, Nur Saufiah, Siti Aisyah dan Umi Nadhira. *Again, sorry kalau salah eja**
 ~ECAH~
 ~UMY~
~SOSO~

Soso semestinya amat bersenmangat. .
Dan Umy yang agak blur. .
Ecah Si Pembuli . . *HAHA*
^__^
Maaf kalau aku tak train korang dengan baik. .
Maaf kalau korang tak dapat rasa bahang permainan sebenar, terutama Umy, sebab dapat masuk sekejap je untuk bermain. .
Sorry sangat-sangat. .
Tapi, pape pun aku sayang korang jugak sebab semangat korang ada bersama aku~!
Hell yeah Baby~!!
Last but not least, kepada pemain serba boleh, Nur Fatin Najihah dan Thohhira Akhter. .


Korang boleh main wall dan pertahanan dengan baik, terutama Ogy. .
To Thea, jangan sedih sangat dan rasa bersalah sebab kita kalah. .
Tak semua orang sempurna kan?
Pape pun, kekalkan lah senyuman di wajah korang seperti gambar di atas. .
Baru lah hidup ceria dan bermakna, okayy ?
And not to forget. .
Orang paling banyak main pernan. .
Semestinya manager kami, Nur Syamimi. .
Kau lah manager terbaik dan tercekap yang aku penah jumpa. .
Amat prihatin. .
Sayang kau sebab jaga kitorang semua macam family kau. .
I love you lah. .
=*
p/s: to my instant keeper Rabiatul Athirah, I'm so glad to have you in our team. . 
Love you too dear. . (Y)
**Sorry tak ada pic u lah dalam fon I**
To Muhammad Naim Bin Fital
Jurulatih yang amat aku sayangi dan hormati dan sanjungi dan . . . . . i
**Perasan tak font untuk kau special?**
Aku rasa amat terhutang budi + bersalah dengan kau. .
Sebab terhutang budi:-
Kau tahan je dengan karenah mengada aku, keyakinan diri yang rendah dan segala ragam dari aku. .
Rasa bersalah kerana:-
Terpaksa melatih aku dan yang lain di saat kau mengahadapi kesedihan, dugaan dan cabaran yang amat besar dalam hidup kau. .
Maaf sebab tak dapat bawak kumpulan kita ke final. .
Aku harap kau tak rasa pengorbanan kau sia-sia kerana ianya amat bermakna buat aku. .
Maaf sekali lagi kerana hancurkan harapan kau. .
T_T


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Jadi, inilah antara orang yang terpenting dalam saat ini. .
Not to say yang lain tak penting, tapi ramai sangat sampai takut ta muat nanti kang. .
Oleh itu, gambar sebagai ganti, okay??
 ~ABG LONG JEMI~
 ~ABHAR & AZMAN~
 ~DINI & ZATI~
 ~ME, SOSO & UMY~
 ~ME & RAFI~
 ~OGY, ME, DIYANA, ZATI & NIK~
 ~AHAR, ME & AZLAN~
 ~DIYANA & NIK~
 ~DIYANA & ME~
~THE GUYS~

~ THE GIRLS~

No comments:

Post a Comment