Tuesday 31 January 2012

Terima Kasih Ayah. .

Ayah. .
Tsk tsk. .
Ni yang na start terharu ni. .
Ye. .
Aku tak berapa nak rapat dengan ayah aku. .
Tapi aku tahu beliau akan sentiasa ada untukku. .
Baru sebentar tadi ayah menelefon. .
Wah~!!!
Segala-galanya bagai datang tepat pada masanya. .
Aku tahu ayah tengah susah sekarang. .
Tapi ayah tetap buat apa yang ayah termampu untuk tolong aku. .
Kadang-kadang aku rasa bersalah pulak sebab minta tolong dari ayah walaupun itu memang tugas seorang ayah. .
Sememangnya aku terharu mempunyai seorang ayah sepertinya. .
**Adoi, bergenang pulak air mata ni**
Walaupun kami datang dari keluarga susah, tapi kami tetap berusaha untuk mencapai taraf hidup yang lebih baik. .
Ayah tak pernah abaikan pelajaran aku dan adik-adik. .
Masalah kewangan bukan pengahalang pada kami untuk tidak terus belajar. .
Ayah. .
Untuk ketika ini, aku akan cuba berikan kejayaan kepadamu. .
Kerana hanya itulah yang mampu aku lakukan saat ini. .
Nanti, bila aku dah bekerjaya, bolehlah ayah dan ibu hidup senang. .
Tu lah impian aku. .
Kesenangan untuk kedua-dua orang tua ku. .
TERIMA KASIH AYAH~!!!!!!!!
TT__TT

No comments:

Post a Comment